.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش اساتید در دانشگاه آزاد بهشهر

همایش اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه همایش اعضای هیأت علمی و اساتید حق التدریس در روز چهارشنبه مورخ 31/6/89 در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  دکتر حسینی مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این واحد دانشگاه از زمان تأسیس، گفت : این واحد در زمان تأسیس فعالیت خود را از سال 82 تا سال 86 با 6 رشته کاردانی و 700 دانشجو ادامه داد و به لطف خداوند و حمایت های مسئولین این واحد در حال حاضر حدود 1700 دانشجو و 25 رشته دارد که 15 رشته در مقطع کارشناسی و 10 رشته در مقطع کاردانی می باشد.

وی افزود: در حال حاضر 4000 متر فضای آموزشی به صورت ملکی و استیجاری در اختیار واحد بهشهر می باشد و پروژه بزرگ 10000 متری نیز که از تیر ماه سال جاری احداث آن شروع شده، انشاء اله تا پایان سال 90 به بهره برداری خواهد رسید. وی ضمن اشاره به امتیاز کنونی واحد گفت : امتیاز واحد در حال حاضر 207 می باشد که در صورت رفع مشکل جذب هیئت علمی استادیار تبدیل به واحد متوسط خواهیم شد.

دکتر حسینی مقدم به چشم انداز 5 سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر اشاره کرد و گفت : انشاء ا... امیدواریم تا 5 سال آینده دانشجویان ما به 3000 تا 3500 نفر افزایش یافته و اعضای هیئت علمی ما نیز به 60 نفر و فضای آموزشی ما به 20000 متر مربع برسد و بتوانیم تبدیل به واحد بزرگ شویم. البته بیشترین امتیاز مربوط به طرح های پژوهشی و کارهای تحقیقاتی می باشد که از این جهت اساتید می توانند کمک شایانی در تحقق این امر داشته باشند.

وی در ادامه از دانشجو، استاد و کارمند به عنوان سه رکن اصلی دانشگاه یاد کرد و گفت : دانشگاه ها مراکز آموزشی و پژوهشی هستند و لازمه آموزش وجود دانشجوست. استادان نیز در واقع به عنوان هادی و هدایت گر بیشترین تأثیر را در پیشرفت و تعالی دانشگاه داشته باشد. اساتید برجسته می توانند دانشجویان برجسته تربیت کنند. ضمناً توانمندی در تدریس، آمادگی برای تدریس و به روز بودن اساتید بسیار مهم و اساسی است.

وی در پایان به مسائل فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و خواستار فعالیت همه جانبه همه دست اندرکاران و همچنین اساتید در ارائه فرهنگ اسلامی شد. همچنین ضمن اشاره به اینکه دانشجویان فرزندان علمی اساتید هستند خواستار حساسیت و توجه بیشتر اساتید در زمینه اخلاق عملی آنها شد.

در ادامه مراسم نیز حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای عبدی مسئول محترم دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه، آقای رنجبر مسئول حراست، استاد اصغری معاون محترم آموزشی و دانشجویی و آقای جعفر زاده رییس اداره پژوهش واحد نیز به صحبت پرداختند.

در خاتمه نیز جلسه پرسش و پاسخ بین اساتید و مسئولین دانشگاه در فضایی صمیمی برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.